Schuren is het tijdens het dansen tegen elkaar aanwrijven van de geslachtsdelen ( wel met kleding aan ) Dit gebeurt over het algemeen bij Surinaams dansen alsook salsa muziek soorten waarbij men tegen elkaar aan danst, Dat betekent niet dat je tijdens die dansen altijd aan het schuren bent, integendeel, het is een keuze.Tijdens het schuren ga je niet samen mee met de soepele beweging maar ga je een beetje contra op elkaar bewegen waardoor het zogenaamde schuren ontstaat. Normaal gesproken beweeg je samen vloeiend in 1 beweging met elkaar mee waarbij er geen sprake is van schuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb duidelijk een minnaar :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn niet echt de geslachtsdelen die elkaar raken met kleding ertussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch wel. Zo is het ontstaan en later werden het ook de billen die schuren langs toch echt de geslachtsdelen van de man.

Andere antwoorden (2)

de vrouw of meisje die met haar achterwerk tegen de man aan rijd.

Toegevoegd na 4 minuten:
even een link met video toegevoegd

Toegevoegd na 7 minuten:
nog een link van een forum waar het door scholieren besproken werd, lees vooral dat stuk over de erecties, zeer komisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een discotheek (vroeger dancing) is altijd een dansvloer aanwezig.
Door het dansen wordt het aanwezige parket beschadigd, daarom wordt het soms geschuurd en opnieuw in de lak of was gezet.
Dit is een aangenaam karwei dus daarom zie je het zo vaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor de lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is wel origineel :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whahahaha! Geweldig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+,...de tranen biggelden over mijn wangen, van de lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahahaha....super !
Er zal zelden zulke onzin zijn uitgekraamd hier met ZO veel plusjes. Van mij nog één erbij.