Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb het spel blackops geckocht voor de ps3 bij de mediamarkt mag ik dit spel naar een week weer terug brengen?

Hij is wel eventjes gespeeld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
602

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als hij kapot is valt dit onder garantie. Als je erop bent uitgekeken helaas niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer die gespeeld is en uit de verpakking gehaald is niet, tenzij het spel natuurlijk kapot is gegaan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Verdomme! Wat heb ik het onduidelijk opgeschreven, ochtend kwaliteit hé. Maar ik bedoel dus het volgende:

Wanneer het gespeeld is en uit de verpakking gehaald is niet, tenzij het spel natuurlijk kapot is gegaan.

die = het!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je m echt niet wilt rust er altijd nog de optie kapotmaken maar dat zou wel erg zonde zijn!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg toch dat het erg zonde is! Jeetje, geflipt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey, doe eens effe normaal man...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg hierboven dat het erg zonde zou zijn! Daarmee bedoel ik niet doen dus. Kom op zeg wordt dan niet gelijk allemaal kwaad!
Je heb bij de meeste winkels 24 of 48 uur de tijd om het spel te ruilen en anders even op de bon kijken staat het ook vaak op of anders even naar de site van de betreffende winkel is het ook op te zoeken

Toegevoegd na 1 minuut:
En dat je hem even heb gebruikt maakt niet uit als er maar geen krassen of dergelijks op zitten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding