Waarom zijn sommige tv programma's zo ongelofelijk geacteerd?

Bijvoorbeeld een programma waarin ze mensen gaan verrassen enzo. Dan zie je dat ze een ruimte binnengaan om de mensen te verrassen, maar dan staat daar op het moment dat ze binnenkomen, al een hele cameraploeg binnen om de reactie te filmen. Dat soort dingen bedoel ik. Dat is toch niet allemaal spontaan bij die programma's?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goed oplet hebben die mensen al zon klein microfoontje om

Het beste antwoord

er is maar heeeeeel weinig echt spontaan van wat je op TV ziet. Maar wij (de kijkers) geloven nu eenmaal graag in sprookjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist.
Allemaal nep.
Plus

Andere antwoorden (2)

Vaak is die cameraploeg er dan onder een valse reden, bijvoorbeeld dat ze iets anders op komen nemen voor iemand anders.
Dus dan is het nog steeds een verrassing ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel scenes moeten over, omdat de setting van de camera's niet goed zijn, het is voor de cameraploeg ook een verassing wat er op beeld komt, de mensen zijn dan niet goed in beeld, ook kan het zijn dat ze geen sluikreclame willen maken, waardoor ze opnieuw hun shots instellen.

Het kan ook zijn dat sommige beelden niet gewenst zijn door diegene die gefilmd worden, en dan dient het ook vaak opnieuw geschoten te worden, waardoor ze moeten acteren, privacyrecht.

Het gebeurt ook weleens dat men van te voren is ingelicht.