Het waren er in de eerste instantie 4, te weten: Koen Kam, Floris Rost van Tonningen en Raymond Spanjar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn er drie! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Viel mij ook op. Dat het er 3 zijn.
Betekent maar 1 ding, dat Annigje niet klakkeloos knipt en plakt. Eigenlijk al een plus waardig. En eentje voor het antwoord. Maarja, kan er maar 1tje geven, dus bij deze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O gut, inderdaad, het zijn er 3. Het komt door de dubbele achternaam van Floris Rost van Tonningen. Zou hij trouwens familie zijn van DE Rost van Tonningen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het net even opgezocht, en ja hoor, hij is de kleinzoon van de fascistische Meinoud Rost van Tonningen, goh.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yeps, hij is de kleinzoon van DE rost van Tonningen;-)
Steenuiltje
12 jaar geleden
Ja was alom bekend Annigje. Volgens mij hebben de zonen van Rost van Tonningen destijds afstand gedaan van hun ouders .... en de kleinzonen indirect dus ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat de zonen van Rost van Tonningen afstand hebben gedaan van zijn gedachtegoed was me bekend, maar het was op de een of andere manier nog niet in me opgekomen dat er nog meer generaties zouden zijn ;)
Best balen, een foute opa is tot daar aan toe, maar een foute opa met een opvallende achternaam kan best vervelend zijn.

Andere antwoorden (1)

Ik denk de persoon die het ontwerp voor Hyves gemaakt heeft. Dus een ICT'er.
Of de oprichter van Hyves.
Of misschien zijn die twee wel hetzelfde.