Ligt eraan. Ik geloof dat ze niet erg schadelijk zijn tenzij je er een paar pakken van eet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zolang je je niet dood eet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ingredienten Davelaar Jodenkoeken

tarwebloem, basterdsuiker, plantaardige olie (raap, palm (gedeeltelijk gehard)), water, sojabloem, rijsmiddelen (E450-E500), zout, aroma, emulgatoren (E322-E471), voedingszuren (E330-E331), aardappelzetmeel, kleurstof (E160a), vitaminen (A-D3).

bevat tevens: sulfiet

zolang er geen allergieën voorhanden zijn en men niet teveel eet bestaat er geen risico voor de gezondheid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alleen als je er teveel van eet. Overal waar te voor staat is slecht zeggen ze weleens.

Voor de rest is het gewoon een lekker koekkie.. Bij de koffie, of thee danwel warme chocolademelk.

Eet smakelijk!