Is het toeval dat de aanslagen op 11 september zijn gepleegd?

Ik bedoel, natuurlijk is het gepland door Al-Qaeda, maar ik bedoel dat het op 11 september, dus 9/11 is gebeurd? Want als je de ''/'' weghaalt, staat er 911 en dat is het alarmnummer van Amerika. Heeft Al-Qaeda toegeven dat ze dat expres zo hebben gepland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ja dat is inderdaad om de reden die jij zelf aan zegt gedaan. Toeval bestaat hier niet alles is vooraf goed doordacht en met voorbedachte rade uitgevoerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Amerika wordt de datum als 11-9 genoteerd
Dus eerst de maand dan de dag. Dan blijft er van het alarmnummer niets over

Toegevoegd na 10 minuten:
Ppff ik geloof dat er van mijn antwoord ook niks overblijft. sorry.
Maar toch geloof ik niet in dat alarmnummer verhaal,zouden die mannen echt zover goorgedacht hebben?
anneliez
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Jij spreekt jezelf tegen, wat het was niet op negen november maar op elf september.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben het daar over 'nine-eleven' en niet andersom.
anneliez
12 jaar geleden
sorry het is al laat.Is dat een excuus genoeg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, en eh... ja 't waren gore gedachten van die mannen...
Ik vermoed dat het puur toeval is, maar echt zeker weten doe ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op 11 september is het Pentagon geopend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen toeval. Aanslagplegers houden van speciale data, en wat is nou een specialere datum dan het nummer van de hulpdiensten.