Hoe kan je je schoenen het beste drogen?

Zijn doorweekt en wil ze graag morgen weer aan. Hoe kan je ze het beste in een nacht droogmaken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er gaat niks boven de damp van je eigen hete adem

Het beste antwoord

Leg er stukjes gehakte kastanjes in, zo worden ze sneller droog.
Zet de schoenen in elk geval niet dicht bij een warmtebron te drogen, want dan wordt het leer bros en barst het.

Toegevoegd na 41 minuten:
Een koffielepel gevuld met zout is een snelle vochtvreter voor schoenen.

Toegevoegd na 44 minuten:
Het ontstaan van vocht in schoenen na het sporten of een werkdag is nauwelijks te voorkomen. Indien de schoen niet snel genoeg kan drogen na het dragen, zal de schoen onprettig gaan ruiken, eerder slijten en een broedplaats voor bacteriën en schimmels worden. Met Shoepaddys is dit eenvoudig op te lossen.

Het gebruik van de Shoepaddys is zeer gemakkelijk: Stop na het dragen in beide schoenen, sportschoenen of laarzen een Shoepaddy. De volgende morgen verwijdert u beide paddys. Het resultaat is een droge, frisse en bacterievrije schoen. Een set Shoepaddys zijn tot wel 75 maal te hergebruiken!

De Shoepaddys zijn ook te gebruiken voor : sporttassen, sportkluisjes en ander sport materiaal waar vocht of onaangename geurtjes verwijdert moeten worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met een haardroger is een optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boven op de kachel leggen,

Of als je die niet mag aandoen van je ouders, Dan doe je ze inwikkelen in handdoek ;)

Eventueel kan je met een haardroger er overheen gaan,

<< Handdoek is het beste ;D

<< Kachel is het snelste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kranten in proppen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de wasdrooger of op de kachel of met de haar feun of met oude krante er in of in de zon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar is s'nachts zon? :P