Kun je als je maand abonnement van je bus kwijt bent en je weet je stamkaartnummer nog , een nieuwe krijgen?

want het kaartje wat ik verloor is nog 3 weken geldig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ja, dan wordt de vorige afgesloten en krijg je een nieuwe ( volgens mij kost het wel 2,50 )

En Eventueel verzend koste wanneer je het online doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag eens bij je gemeente of je abonnement gevonden is, sinds 1 januari worden daar alle gevonden voorwerpen aangemeld/bewaard