Klopt het dat het CBS bij je thuis komt om hun onderzoek (enquete beroepsbevolking) uit te voeren?

Ik kreeg per brief een uitnodiging en een week later tot m'n verbazing een dame op de stoep die ter plekke het interview wilde afnemen. Thuis dus.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het CBS gebruikt verschillende methoden van enquêteren: per computer, telefonisch of aan huis. Klopt dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt mijn moeder deed dit werk al in 1970, ook ging ze toen langs winkels om prijzen te bekijken, bv van koffie en suiker, maar ook langs de friet zaak. of dit nog zo gebeurt weet ik niet

Andere antwoorden (1)

ja ik heb ook iemand thuis gehad, ze vroeg ook of ze me nog eens mochten benaderen, daar heb ik positief op geantwoord, werd daarna regelmatig gebeld, wat ik minder waardeerde, dus nu is het gestopt