Was er vandaag (24 augustus) rond 12 uur een demonstratie of iets dergelijks in het centrum van arnhem?

Ik was vanmiddag aan het werk in Arnhem en toen zag ik een groep van minstens 30 mensen (geloof dat het vooral volwassenen) waren lopen. Ze droegen gele veiligheidshesjes en riepen allerlei dingen die ik niet kon verstaan (door het lawaai van machines). Het kan zo zijn dat het een of andere wandeltocht of iets was maar ben er er nieuwsgierig naar omdat het erg opviel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik hoorde net een half uur geleden op de radio iets over een brug in Arnhem, misschien was dit het?