Kun je je in Hilversum vrij vestigen wanneer je een woning koopt of is er een minimale koopprijs of zijn er andere eisen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Iedere makelaar zal je hierop een duidelijk antwoord kunnen geven. De hoogte van de verkoopprijs, waarbij de woning eerst een aantal weken moet worden aangeboden aan plaatselijke inwoners, is per gemeente verschillend.

Vraag de Hilversumse makelaar.