Die seksadvertenties in de gratis kranten, wat is daar van waar ?

Ik lees altijd de gratis kranten in de trein, in bijv de spits staan dan altijd van die advertenties van vrouwen die om gratis seks vragen of willen betalen voor seks. Maak mij niet belachelijk, ik ben nog vrij jong en tegenwoordig verbaas ik me over weinig wat vrouwen doen, maar - wat is daar van waar ?? Zouden vrouwen echt zichzelf met foto in de krant zetten om om seks te vragen ???

Volgens mij zijn het prostituees of zoiets, maar is het dan geen oplichterij ? Want er staat dat het gratis is en dat zij willen betalen voor seks, als het dan gewoon prostitutie is, hoe krijgen ze klanten dan uiteindelijk te dokken.

Niet dat ik van plan ben om contact op te nemen ofzo lol, ik was gewoon nieuwsgierig, en alleen serieuze reacties graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (6)

Natuurlijk heb ik geen persoonlijke ervaring in ;-) maar logisch nadenkend verwacht ik dat er wel vrouwen zullen zijn die gratis sex willen geven of ervoor willen betalen. Meer waarschijnlijk is het echter dat je binnengelokt wordt en gratis sex krijgt gedurende een bepaalde tijd..... veel te kort natuurlijk.
Wil je langer blijven en het af maken, of speciale wensen kost dat ineens grof geld.
Ook zou ik je papieren en portemonnee goed in de gaten houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het 'gewoon' om te misleiden; er zijn mannen die serieus denken dat ze een afspraakje krijgen met zon dame, maar wel 1,50 euro betalen per gestuurd en per ontvangen bericht! Collega van mijn vriend had zo een rekening van 4000 (!) euro, echt heel sneu. Die date is er nooit van gekomen nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan nog niet plussen, maar van mij krijg je een plus!
Deze dames zijn gewoon werknemers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk niet veel, doen ze gewoon om geld te verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een lokkertje om je langzaam te verleiden tot betaalde seks. Op marktplaats en andere sites staan ook bloedmooie meisjes die zich aanbieden voor een gratis sex maar in werkelijkheid je proberen te neppen met dure sms berichten maar tot contact komt het vrijwel niet. Of je blijkt achteraf toch een prostituee aan de haak te hebben die zo haar klanten werft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie ze ook weleens, en ze zijn erg gelijkluidend, ook omdat je voor al die gratis dames toch eerst een betaald telefoonnummer moet bellen. Ik denk zomaar dat je dan niet binnen een minuut een date hebt, dus de truc zal wel in de telefoonkosten zitten vermoed ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
dat denk ik ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zit het addertje in het dure telefoonnr +