Herdenken we op 9'11 ook de mensen die in het vliegtuig zaten?

Zij zijn tenslotte ook dood gegaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, op 9-11 worden alle slachtoffers van de aanslagen herdacht, en niet specifiek alleen het drama op Ground Zero.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

na mijn herinnering heb ik de afgelopen 11-9 (9-11) er niks over gehoord, alleen die films/documentaires, maar dat vind ik geen herdenken...
dus ik zeg nee....?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk, we herdenken de slachtoffers van die ramp, alle mensen die gewond raakten of overleden dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit wordt in Amerika gewoon herdacht hoor, aantal minuten stilte. In Nederland merken we er niet veel meer van behalve een zinnetje in het nieuws en de films.

Het is ook niet zo gek dat het alleen in Amerika herdacht wordt want de dodenherdenking vandaag, denk niet dit in Amerika wordt herdacht of überhaupt in het nieuws komt.

Veel van de herdenkingen zijn aan een land gebonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vandaag dodenherdenking dan herdenken we niet alleen de doden die tijdens de oorlog zijn gevallen maar alle doden volgens mij dus ook die van 9'11
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik herdenk dan eigenlijk niks, de 4 duizend doden van 9/11 zijn peanutts bij de slachtoffers die bloedige oorlogen op mondiaal nivau dagelijks maakt, die wij nooit herdenken. ik ga niet speciaal herdenken omdat er van het een tvbeelden zijn en het andere niet.