Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als U een miljoen zou winnen ,zou U dat geheim kunnen houden voor familie vrienden en bekenden.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
974

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee want geluk is pas geluk als je het kunt delen. Als je het daar niet mee eens bent dan moet je de film In to the Wilds maar eens kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Voor vrienden zou ik dit geheim kunnen houden. Maar denk dat ik richting mijn moeder en zusje zou laten doorschemeren dat ik een leuk prijsje gewonnen heb. Om op een later tijdstip niet gelijk vragen te krijgen m.b.t. het feit dat ik ineens met een leuke middenklasser kom voorrijden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want ik zou een groter huis kopen, en een mooie auto. Dat valt direct op :).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat denk ik niet. Je levensstijl zal (ongemerkt) veranderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou er geen geheim van maken. ik heb als voorbeeld zelf een miljonair in de familie, die geeft ook geen cadeautjes weg waarom zou ik het dan wel doen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeker ook een bedrag schenken aan mijn ouders en broers, dus geheim houden kan ik het niet. Wat betreft vrienden, die komen er toch meteen achter omdat je dan toch andere dingen aan gaat schaffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik zou het geheim kunnen houden als ik zou willen. en ookal krijg ik dan vragen over mijn nieuwe auto bijvoorbeeld dan nog hoef ik daar geen antwoord op te geven. ik ben aan niemand een verklaring schuldig hoe ik aan mijn geld kom.

ik zou mijn kinderen erin mee laten delen dus voor hun zou ik het niet geheim willen houden. maar het KAN wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor familie zou ik het wel verborgen kunnen houden want die zie ik toch haast nooit. Maar voor vrienden zou het niet gaan, want als ik een ander huis, nieuwe auto en huisraad zou kopen zouden ze meteen begrijpen dat ik een prijs had gewonnen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ik zou het wel geheim kunnen houden, maar ik zou het niet doen.
Veel te fijn om er met ieder die me lief is van te genieten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding