Waarom zie ik aftrekkers/naakte mensen op chatsites?

Ik zie ze nu ook al op chatroulette?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Kimath
12 jaar geleden
veel sites hebben een 'block' of 'report' knop. Meld die viezerikken, dan worden ze geblokkeerd. Of zoek andere chatsites, chatroulette is wel een beruchte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie beschrijving.
Kimath
12 jaar geleden
ik snap je reactie niet helemaal, ik heb die wel gelezen hoor.

Het beste antwoord

Er zijn nou eenmaal mensen die geen middel schuwen om de aandacht op zich te vestigen. Het is ziekelijk gedrag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

sommigen hebben de behoefte zich te exposeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schandalig natuurlijk, maar er zijn mensen die het leuk/interessant vinden om iets van zichzelf te tonen of om zichzelf terwijl anderen kijken af te trekken. Ik zou dat soort sites gewoon zoveel mogelijk links laten liggen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om mensen te shockeren. In de meeste gevallen zijn dit fakebeelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mens die aan het aftrekken is is fake?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zeg ik ook niet..... De beelden zijn fake. Dit zijn gewoon gedownloadde beelden van een pornosite, die men als 'webcam' beeld uitzendt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beelden van de uitzender zijn fake. Ik zeg nergens dat het aftrekken fake is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beelden zijn vooraf opgenomen en meerdere keren uitgezonden. Oftewel fake de vrouw die er mee chat wordt opgenomen en tegen haar wil op internet gedumpt.
Oftewel fake beelden. Denk dat aarsvarken het zo bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beelden zijn NIET FAKE..het lijkt me een beetje raar dat als de beelden fake zijn, dat ze dan wel kunnen zwaaien op het moment dat jij aan komt zetten..of dat er gewoon een man zit..en wanneer je er een gesprek mee begint hij dan in de chat iets over zijn geslacht zegt en dan zijn broek uittrekt!!
Zie beschrijving betekend, het gaat voornamelijk over chatroulette
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt, wil je het nou niet snappen Ytje, of zit je nou te trollen? Meerendeel is echt gewoon FAKE!
Je vraagt waarom jij dat ziet!

Nou, dat is omdat jij er naar kijkt!

Je hoeft het niet te zien.
Dat is een keuze.
Net als kijken naar slechte tv programma's.
Of het lezen van de Telegraaf.

Mensen doen hele rare dingen.
Zoals bijna naakt langs de route van de Tour de France gaan lopen.

Die idioten vinden het lekker om zo in beeld te komen.

Vroeger had je potloodventers (misschien nu nog wel).
Nu heb je de webcam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze mensen willen een ''pleziertje'' op het internet vinden..En waarschijnlijk willen ze dat terwijl er iemand kijkt..dat kan logisch zijn, ik vind het persoonlijk vrij triest, maar goed.