Waarom zie ik aftrekkers/naakte mensen op chatsites?

Ik zie ze nu ook al op chatroulette?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er zijn nou eenmaal mensen die geen middel schuwen om de aandacht op zich te vestigen. Het is ziekelijk gedrag.

sommigen hebben de behoefte zich te exposeren.

Schandalig natuurlijk, maar er zijn mensen die het leuk/interessant vinden om iets van zichzelf te tonen of om zichzelf terwijl anderen kijken af te trekken. Ik zou dat soort sites gewoon zoveel mogelijk links laten liggen!

Om mensen te shockeren. In de meeste gevallen zijn dit fakebeelden.

Je vraagt waarom jij dat ziet! Nou, dat is omdat jij er naar kijkt! Je hoeft het niet te zien. Dat is een keuze. Net als kijken naar slechte tv programma's. Of het lezen van de Telegraaf. Mensen doen hele rare dingen. Zoals bijna naakt langs de route van de Tour de France gaan lopen. Die idioten vinden het lekker om zo in beeld te komen. Vroeger had je potloodventers (misschien nu nog wel). Nu heb je de webcam.

Deze mensen willen een ''pleziertje'' op het internet vinden..En waarschijnlijk willen ze dat terwijl er iemand kijkt..dat kan logisch zijn, ik vind het persoonlijk vrij triest, maar goed.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100