Wanneer action (winkel) in Culemborg open?

Ik hoor van iedereen (en heb het gelezen) dat er een action komt in Culemborg. Maar ik kan nergens vinden wanneer die open gaat. (of dat ie al open is) Alleen dat ie er komt....

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoewel de klantenservice bij Action niet zo heel veel service betekent, kun je ze het even vragen. Misschien zijn ze wel geinteresseerd in potentiele klanten. klantenservice@action.nl www.action.nl In de winkellijst staat 'ie er nog niet bij. Ook kun je, als je enig idee hebt, waar die winkel ongeveer gaat komen, even informeren bij winkeliers in de buurt. Zij weten dat meestal wel.

9 uur en maandag 13:00

Hoi, als je googled op vacatures op internet bij action culemborg, zie je dat ze een bedrijfsleider zoeken voor een nieuw te openen action in Culemborg. Dit was al in februari 2011. Dus het zit in de planning, als ze al vacatures uitzetten! Ik heb trouwens van een meisje wat in een winkel op het chopinplein werkt vernomen dat ie vermoedelijk op het industrieterrein komt, richting van der linden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100