Wat zijn organisatorische en technische consequenties?

Ik moet dit in mijn Functioneel Ontwerp zetten voor mijn project op school maar ik heb geen idee wat ik hierbij moet zetten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10.4K

Het beste antwoord

Dat zijn de consequenties van je project voor de techniek en voor de organisatie. Bijvoorbeeld:

Voor de organisatie: Moeten de mensen anders gaan werken door je project? Moeten er mensen of geld bijkomen of wordt het juist minder? Neemt het problemen weg, of komen er problemen bij?

Technische consequenties: Moet er een nieuwe server bijkomen? Zijn bepaalde servers of computers niet meer nodig? Moet er ergens meer geheugen bij of af? Moet er bepaalde technische kennis in huis worden gehaald?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bent fantastisch. Bedankt voor de duidelijkheid.