Waar zonk de titanic

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
27.3K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De film is net af! Het is en blijft voor die tijd een schip dat zijn weerga niet kent!

Het beste antwoord

De Titanic ligt op 3800 m diepte, ongeveer 600km ten Zuid-Oosten van Mistaken Point, Newfoundland, op de coördinaten 41°43'55"N 49°56'45". Ze zonk echter niet loodrecht boven die plaats - haar laatst genoteerde positie lag zelfs 21 km daarvandaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

AntwoordDe Titanic ligt op 3800 m diepte, ongeveer 600km ten Zuid-Oosten van Mistaken Point, Newfoundland, op de coördinaten 41°43'55"N 49°56'45". Ze zonk echter niet loodrecht boven die plaats - haar laatst genoteerde positie lag zelfs 21 km daarvandaan.

Toegevoegd na 2 minuten:
In Canada

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry, ik zag niet dat iemand voor mij hetzelfde antwoord gaf..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag me af waarom ik minnetjes krijg? Ik voeg toch gewoon iets toe?