Wanneer verloopt onze abonnement van Belgacom? (telefoonabonnement) Hoe kunnen we dat te weten komen?

We zouden graag over willen stappen naar Basic Shake maar daarvoor zouden we willen weten wanneer onze telefoonabonnement gaat beëindigen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hou uw abonnementnummer bij de hand en bel naar de klantendienst,daar kan men u zeker verder helpen:
Klantendienst

Toegevoegd na 3 minuten:
Een opzeg van een telefoonlijn kan op de volgende manieren gebeuren:
schriftelijk (& met een aangetekende brief);
via een persoonlijke melding in een Belgacom verkooppunt;
telefonisch als de opzegging gebeurt vanuit uw telefoonlijn.
fremar
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Surf gewoon naar onderstaande website "de klantenzone" van Belgacom en log in.

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=eservices