Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is nou belangrijk nieuws in een krant voor de jeugd

van mijn nl leraar moeten wij derde klas havo vaker de krant lezen en wij zeggen dan er is eigelijk niks belangrijk voor ons en nu moeten we allemaal een krantenbericht zoeken die voor ons belangrijk is

iemand enig idee
dit is niet valsspelen want ik heb het al gedaan over het o-v chipkaart gebruikt enzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
625

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Alles over pensioenen en cultuur is belangrijk. Alles over de economie is belangrijk.

Ook voor jullie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nieuws rond en over de examens !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet waar jouw interesses liggen, dit weet jij vast beter. Sla een willekeurige krant open en zoek iets wat jou interesseert. Kranten als sevendays zijn speciaal op de jeugd gericht, misschien moet je die eens gaan lezen. Die komt iedere vrijdag uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik mag hopen dat je dat niet serieus meent dat er eigenlijk niks belangrijks voor ons in de krant staat. Al het nieuws in de krant is belangrijk. Alleen is niet iedereen in hetzelfde nieuws geïnteresseerd natuurlijk.

Maar wat denk je dat er op dit moment allemaal aan de hand is in de wereld. De aardverschuivingen in de Arabische landen om maar iets te noemen. In Libië, Egypte. De schuldencrisis in Griekenland. De financiële problemen in Ierland, Portugal, Spanje.

Dit zijn toch echt allemaal zaken waar jullie, zo niet later mee te maken krijgen, dan toch de gevolgen daarvan zullen gaan ondervinden.

Dichter bij huis de politiek met de zeer overheersende Geert Wilders de pensioenen. Alles wat met geld te maken heeft.

En wat denk je van allerlei technische ontwikkelingen die moeten jullie toch zeker interesseren. Dus stof genoeg zou ik zo zeggen.

Tip kijk anders eens naar het jeugdjournaal.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding