Heeft korting op producten nut op de verkoop van het producht?

Toegevoegd na 49 seconden:
verbetering;
producten= product
producht = product

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het heeft al nut als er gezegd wordt dat het product met korting verkocht wordt, ook al is de korting er nauwelijks.

Wat ook helpt is het te verkopen product massaal aanbieden; er heel veel van neerzetten waardoor mensen er letterlijk niet omheen kunnen.

Daarnaast werkt ook nog de term "op=op"waardoor mensen bang zijn ergens naast te grijpen en het bij twijfel sneller zullen gaan aanschaffen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat lijkt me wel, korting zorgt ervoor dat meer consumenten (klanten) het product zullen gaan kopen. Zo neemt de afzet (verkoop) toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als iets in de korting is, word het op dat moment meer verkocht en zal het (hopelijk) daarna ook meer verkocht worden. Stel je koop hagelslag, normaal koop je altijd van ah merk, maar opeens is die van Venz in de aanbieding. Je koop dus dat pak Venz, thuisgekomen merk je dat je die veel lekker vind en voortaan koop je venz. Op die manier heet dat ook nut.