wat zijn de nadelen van geregistreerd staan bij het bel-me-nietregister?

voordeel is dat je niet meer gebeld wordt, maar waarom zou ik me juist niet registeren ( en dan niet omdat ik graag gebeld wil worden )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je wordt dikker. Dit omdat je nu niet gebeld wordt onder het eten en nu dus smakelijk verder kan eten. Ook kan je niet ingaan op al die fantastische en geldverslindende aanbiedingen waardoor er geld overblijft om lekkere dingen van te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je blijft via die telefoontjes op de hoogte van de aanbiedingen die verschillende leveranciers doen.
Of je koopt door zo'n telefonische enquete de winnende loten voor de loterij!
Of je weet eindelijk aan welk goed doel je je kapitaal wil besteden....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen lijkt mij, tenzij je wél graag gebeld wilt worden dus ja. Het bel me niet register doet verder niets met jouw gegevens en gebruikt deze nergens voor.

Je kunt er dus voor kiezen je niet te laten registreren in dit register, maar dan heb je kans dat je gebeld wordt. Als je dit niet zo erg vind, is er niets aan de hand.

Dus, voor zover mij bekend, kleven hier geen nadelen aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel eens gelezen dat sommige bedrijven juist het bel-me-niet register misbruikt hebben om toch mensen te benaderen.
De mensen worden daarom ook aangemoedigd om deze bedrijven te melden bij het register zodat zij er tegen kunnen optreden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja,zoiets vroeg ik me af, wéér een lijst ergens waar je op staat, zou dat naast gebruikt misschien ook nog ergens misbruikt voor worden.