Tothoelaat ka. Ik mn post. Op de bus doen? Zodat het morgen aankomt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Interpunctie is een mooi ding, maar je kunt het ook overdrijven ;-)

Antwoorden (4)

Normaal is het voor 17.00 uur op de bus de dag erna bezorgd.
Alleen bij sommige grotere postkantoren kan het tot 19.00 uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op elke brievenbus staat vermeld wanneer de volgende lichting is.
Je zult dus echt even heen moeten lopen, fietsen, kruipen of met de auto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem dan gelijk de post mee, anders moet je weer terug :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahahha.
bij ons is het voor 6 uur maar dat kan volgens mij ook nog verschillen dus zou je even naar je brievenbus moeten lopen om te kijken wanneer de volgende lichting is enzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een aanvulling op bovenstaande antwoorden.
Rouw kaarten kan je meestal tot 22 uur bezorgen bij een hoofdpostkantoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover die nog bestaan!