Zijn er buiten de clubvan100/aanpakkers waar mensen elkaar vrijwillig helpen?

Waar vraag en aanbod bij elkaar komen.
Dus de een help met de administratie en de ander helpt met b.v. solliciteren/brief schrijven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Er zijn in verschillende plaatsen van Nederland zogenaamde Lets verenigingen Lets staat voor Local Exchange Trade System (lokale ruilhandel dus). Hier wordt de ene dienst met een wederdienst betaald. Vaak wordt er van tevoren afgesproken wat een dienst waard is en gebruiken ze hiervoor een ruileenheid.
Google is op Lets dan zie je wat en hoe de verschillende verenigingen zoal doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer via het publicatiebord in de buurtsuper eens een advertentie op te hangen met je noodkreet.
Er zal dan echt wel op worden gereageerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk hier ook eens:
http://www.gilde-zutphen.nl/