van welk geld worden topadvocaten betaald voor mensen zoals Sander V? Lijkt me niet dat dit aangewezen advocaten zijn door de staat..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ligt eraan ofdat Sander V een rechtsbijstandsverzekering heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan nog is de vraag van rogerroger hoe hij aan een topadvocaat komt. Via een rechtsbijstand verzekering krijg je nooit een topadvocaat zoals bram moscowisch.
Deze mensen worden met crimineel geld betaald, of ze gebruiken een dergelijk proces om hun naamsbekendheid te vergroten, en betalen het zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ vanwege ded naamsbekendheid, want dat is de reden dat zij dit doen
De publiciteit rondom een rechtszaak zorgt ervoor, dat het voor een advocaat aantrekkelijk kan zijn, om een zaak aan te nemen. Vooral, als hij de zaak wint, of enorme strafvermindering voor elkaar krijgt, of als zijn pleidooien voor extra-publiciteit zorgen.