waarom voelen vrouwen zich sneller aangetrokken tot mannen met geld/macht?

soms snap ik vrouwen niet meer, de ene keer willen ze iemand met geld/macht en de andere keer zeggen ze dat het ze niks uitmaakt zolang ze ma ar van elkaar houden. yeah right, ooit een zwerver gezien met een vriend/vriendin?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yeah right: wat een generalisatie zeg.... hoe kan je nou zoiets stellen voor ALLE vrouwen???? Iedere vrouw is een individu met eigen ideeën.
Slaat dus echt helemaal nergens op en dan begrijp ik inderdaad, dat jij "vrouwen" niet snapt!!!
En dat geen enkele zwerver een vriendin zou hebben: er zijn er echt, die een vriendin hebben hoor. Er bestaan trouwens ook vrouwelijke zwervers, mèt een vriend.
WAKE UP!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat de meeste zwervers geen vriendin hebben, zal wel met hun psychische en andere problemen te maken hebben.
Kimath
12 jaar geleden
Ja, ik vraag altijd eerst naar de gegevens van de bankrekening bij de eerste date :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pardon?????

Antwoorden (4)

Een man met geld en aanzien, dat klinkt beter dan een armoedzaaier met schulden. Een vrouw vindt het ook prettiger dat zij zichzelf wat luxe kan permitteren en niet op de centjes hoeft te letten. Een leventje kan leiden waar ze alleen maar van kon dromen. Aan de andere kant, is het leven wel zo ideaal als er verder geen liefde is en je in een gouden kooi woont....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het leven met een man met geld of macht waarschijnlijk prettiger is dan met een zwerver of armoedzaaier.

En die vrouwen die voor geld/macht gaan gaan dus niet op de eerste plaats voor liefde, ook al proberen ze misschien de schijn op te houden. Dat is weer een andere groep vrouwen die zegt dat het niks uitmaakt, als ze maar van elkaar houden. Het zijn dus twee verschillende standpunten van twee verschillende groepen vrouwen.
12 jaar geleden
Ik denk dat dit een aanname betreft. Je kunt het ook omdraaien. Indien je mannen voor het blok zet, denk ik dat ze ook eerder kiezen voor de vrouw met de sportwagen dan de vrouw uit de sloppenwijk.

Het gaat in deze dus niet over mannen of vrouwen, maar over mensen die hun status graag zien verbeteren in een relatie.

Liefde op het eerste gezicht is een heel mooi sprookje maar ik ben bang dat dit soort sprookjes niet zoveel meer voorkomen als vroeger.

Mannen met geld/macht willen graag een knappe vrouw achter hun hebben staan. Vaak ook om daarmee naar de buitenwereld te pronken.
En vrouwen willen eveneens graag hun vriendinnen jaloers maken met een rijke/machtige vent.

Indien jij je dus als man/vrouw specifiek aangetrokken voelt tot een rijke machtige partner, denk ik dat dit een soort bekentenis is, dat jezelf niets waard bent en dat jezelf niet de kracht hebt om jezelf waardevol te maken.

En waardevol ben je waarschijnlijk al, indien je niet zoveel eisen stelt aan een toekomstige partner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Een man met geld en macht heeft dit vaak niet voor niets. Hij heeft vaak een hogere intelligentie dan de gemiddelde man, flair en een natuurlijke charme, een positief zelfbeeld etc.. Dit maakt hem ook een stuk aantrekkelijker voor een vrouw.

Toegevoegd na 15 minuten:
Vrouwen voelen zich vaak aangetrokken tot mannen met charisma. Denk aan sekteleiders zoals bijv. Charles Manson. Een gedrocht om te zien en geen cent te makken maar hij werd omringd door de knapste vrouwen. Toegegeven; de meeste vrouwen hadden ze ook niet allemaal op een rijtje staan.