is vandaag de AH open?

Ik woon in Utrecht, het is vandaag hemelvaartsdag natuurlijk.

Ik kwam erachter dat ik gister allemaal producten ben vergeten. dus ik wou nog een keer gaan, maar het is natuurlijk hemelvaartsdag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Deze zijn open rond utrecht: bunnik (tot 19:00), ijsselstein (tot 19:00), ah xl roelantdreef, Amsterdamsestraatweg, De meern mereveldplein, Willem van noort plein, Twijnstraat, Hammarskjoldhof, Lunetten hondsrug. Deze zijn allemaal tot 21:00 of 22:00 geopend.

Toegevoegd na 55 seconden:
Nachtegaalstraat is ook open!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja tot 18.00 uur!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wisselt per filiaal. Kijk op hun website (zie bron) welke open is en hoe laat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gekeken maar ik weer niet welke je wilt maar Je kan het ook zelf zien op de site: www.openingstijden.nl, kan je van bijna alle winkels in elke stad of dorp zien of en wanneer ze open zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel ze, en je weet het :)