wat is state?

Ik wil iets uit amerika bestellen, maar er staat adress, nou ik vul in straat en nummer, dan state: en dan city en country, nou adress weet ik, city is stad en country is land, maar wat is state? Ik woon in rotterdam

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15K

Antwoorden (3)

State hebben we niet hier in Nederland, ik vul in dat vakje altijd de provincie in. Nog nooit problemen mee gehad.
12 jaar geleden
Dat is de staat waarin je woont dus dat is als je in de USA woont. jij woont dus niet in een stAat dus hoef je daar niets in te vullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
State als in "united states of america"