Wie weet hoe ik dit netjes kan oplossen....
Ik ben 3 jaar terug mijn man verloren, door een diep dal gegaan, en toen heb ik op internet een man gevonden bij wie ik mijn verhaal kwijt kon, hij was zelf ook weduwnaar, vriendschap opgebouwd, op een gegeven moment werd hij dus verliefd op mij, dat was niet mijn bedoeling, met hem gepraat, goed duidelijk gemaakt dat het NOOIT iets gaat worden tussen hem en mij, maar op een gegeven moment werd hij jaloers op iedereen wie ik zag of sprak, hij controleerde werkelijk alles wat ik deed en wie ik sprak op hyves b.v. ik werd daar op een gegeven moment zo boos om dat, ik heb het contact verbroken, toen kwam mij ter ore dat hij kanker heeft, longkanker, hij is inmiddels geopereerd, tot nu toe succesvol, en je raadt het al, ik heb het kontakt hersteld, uit medelijden meer als dat ik er echt iets in zag, begint hij alweer zich met alles te bemoeien, foto's van mij op zijn hyves zetten, waar ik helemaal niet van af weet, maar toen ging hij een experimenteel filmpje van mij op zijn hyves zetten, [waar ik zijn tuin aan het filmen was, lekker belangrijk!!] toen heb ik gezegd: Daar ben ik niet blij mee, haal er maar af, en voortaan even vragen a.u.b., oke heeft hij gedaan, maar ik word er nu heel erg chagrijnig van, elke keer kijk ik alleen maar, wat heeft ie nu weer voor gekkigheid neergeplant op mijn hyves???? hij reageert op werkelijk alles wat ik maar upload, wat moet ik daar nu mee aan....help![hyves is maar een voorbeeld] hij zit op alle sites waar ik ook zit
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.