Waar kan ik The Picornie Tape online kijken? Ik wil die graag zien want ik wil weten wat er echt is gebeurd bij de slag van Beverwijk. Alvast bedankt.

Ik wil hier graag meer over weten . Op youtube staat alleen het stuk van dit gevecht dat het al voorbij is en dat de feyenoorders wegrennen. Maar ik hoorde dat er een reportage over is gemaakt door Zembla maar ik kan die nergens meer vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=u203tq3Ugd4

Antwoorden (1)

Het enigste wat er gebeurd is dat er een aantal mensen doorgetrapt hebben terwijl hij op de grond lag. Een ere code van de hooligans zijn dat wanneer iemand op de grond ligt niet door getrapt word.
De camera is 'opeens' gestopt met filmen op dat moment.