Hoe kan ik het best een kabel versturen

Aangetekend pakket is 8 euro dat is te duur voor een kabeltje maar ik wil wel bevestiging van aankomst en dat is met een brief niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (5)

Het gaat om een kabel, dat moet geen probleem zijn. Tenzij je industriele kabels bedoeld.. ga ik er vanuit dat je iets van een particuliers kabeltje bedoeld. Doe het in een A4 envellop met een postzegel erop. Die gene ontvangt het zeker weten wel. En het kost maar ongeveer €1,- !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verstuur dat soort dingen in een plastic broodtrommeltje.
Rammelvrij verpakken in keukenrolpapier of bubbelfolie.
Dicht tapen, etiket met adres er op, en met de pakketpost mee voor 6,75 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verzend het niet in een enveloppe want er wordt mee gegooid en er komt druk op te staan, zowel in de postzak alsmede met zoveel postzakken in een container en raakt de kabel defect, dan moet u nogmaals een kabel verzenden.
Als het kabeltje goedkoper is dan verzekerd versturen, zou ik de gok wagen en gewoon als briefpost(als het door de brievenbus kan)
Je hebt ook nog :versturen met ontvangstbevestiging, maar ik weet niet of dat veel goedkoper is dan aangetekend
anneliez
13 jaar geleden
Als het een kleine kabel is zou ik het in een envelopje met bubbeltjesplastic versturen. Als je er voor zorgt dat behalve er het adres er duidelijk opstaat ook de afzender dan kan er weinig misgaan. Als de kabel erg kwetsbaar is kun je het toch echt beter als pakketpost versturen à €6,75. Je krijgt een bonnetje mee en zowel de geadresseerde als de ontvanger kunnen het pakketje volgen via track-trace.

Toegevoegd na 5 uur:
Deze link moet het zijn: http://www.tntpostpakketservice.nl/nl/tracktrace/index.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag of ze er een pakketzegel opplakken is gratis of iets van €0,50 ct
kan je tracen via Internet en zo nakijken dus
Bronnen: