Ook zijn games goed voor de concentratie en coordinatie. Je kan door het spelen van games leren op meerdere dingen tegelijk te letten en meerdere handelingen tegelijk te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het ermee eens dat computerspelletjes of andersoortige computergames goed zijn voor de concentratie maar de spelletjes die gespeeld worden door monsters en hetgeen waar het om gaat....je moet de een na de ander beschieten en compleet afmaken met zwaarden e.d. Ik denk dat dit laatste geen goede bijdrage is om jongeren te leren wat respect is en hoe je met elkaar omgaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er i onderzoek geweest dat deze games ook bijdragen aan concentratie en degelijke. Dat het slecht is voor het respect en de opvoeding is niet altijd het geval, ook games zijn er om even af te reageren en als er aan de leeftijd op de doos wordt gelet dan zal dat met opvoeding zeker geen kwaad kunnen. Maar je hebt soms van die gevallen dat mensen games na gaan doen en dat gevallen zoals gegijzelde scholen in amerika voorkomen. Laten we het er op houden dat dit mensen zijn die ook zonder games al ziek in hun hoofd zijn.

Andere antwoorden (1)

Nee, het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat het spelen van dergelijke spellen een positief effect heeft op de ontspanning en de vermindering van aggresiviteit.