welke verzekering kan het beste zijn om te kiezen?

25 april word ik 18. en omdat toen ik bij mijn ouders woonde bij salland v verzekerd was heb ik nu een brief gekregen van salland waarop staat dat ik per 1 mei al 120€ moet betalen aan hun. maar ik wil niet bij salland welke andere verzekeringen kunnen goed zijn om naar over te stappen ik zelf dacht aan agis. iemand ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik ben zelf erg tevreden over menzis, maar het ligt er net aan wat je nodig hebt. Kijk op de sites van de verzekeringen en vergelijk ze. Het verschilt er aan de premie aan wat je precies wilt. Er zijn verschillende soorten pakketten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.zorgkiezer.nl/
Via http://www.independer.nl/zorgverzekering/intro.aspx?portal=adwordszorg49&gclid=CPWavpmuj6gCFQQj3godjE82Cw kun je alle zorgverzekeringen op een eenvoudige manier vergelijken. De goedkoopste verzekering zou dan voor jou op 89 euro uitkomen, maar of die ook precies de dekking biedt die jij zoekt, weet ik niet. Ook dat kun je op deze site allemaal prima vergelijken.

Mijn zoon werd vorig jaar 18 en is toch het hele jaar nog in zijn dure, oude verzekering gebleven. Ik weet niet zeker, maar ik meen dat dat bij onze verzekering niet anders kon. Pas per 1 januari is hij naar een goedkopere verzekering overgestapt. Je zou even na moeten (laten) kijken of dat bij jouw huidige verzekering ook zo werkt.

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag (leuk, jarig met Pasen) en succes met verzekeren!

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat voorbeeld van mijn zoon is vooral om aan te geven dat je misschien nog helemaal niet over kunt stappen. Kijk dat vooral na, voordat je een nieuwe verzekering afsluit en dadelijk dubbel moet betalen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik 18 werd, kon ik wel kiezen om een andere verzekering te kiezen. Ik heb het toen niet gedaan, maar als ik zou willen, had ik toen ook bij een andere mogen gaan.
Waar het voor jou het beste is hangt van veel factoren af. Wil je alleen de basisverzekering of nog extra's. Wil je keuzevrijheid of een naturapolis. Tandartsdekking e.d., die vragen moet je jezelf stellen en dan op internet gaan vergelijken. Maar je moet eerst zelf kijken wat je wil en Dan pas gaan zoeken, anders is het teveel om te vergelijken.