We leven in het technische tijdperk wat kan er nu nog meer uitgevonden worden om ons bezig te houden?

Eerst radio dan tv dan computer met alles wat erbij hoort.
De mens wil steeds meer ,wat zou er nog meer mogelijk zijn op technisch gebied na het computer tijdperk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (8)

Als iemand dat zou weten zou hij/zij een gat in de markt hebben gevonden en dat niet zomaar hier prijsgeven denk ik ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het volgende ding om ons te vermaken is al een eind onderweg: een fantasie wereld die we ervaren als 'echt'.
Dus 3-dimensionale beelden mbv een bril en daarin helemaal opgaan.
Ik denk dat we daarmee ook gelijk weer een nieuwe verslaving tegemoet gaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Augmented reality heet dat volgens mij. En inderdaad, daar wordt aan gewerkt. Er zijn al applicaties voor op je mobiele telefoon die, met behulp van GPS, visuele informatie kunnen koppelen aan beelden die je door je camera ziet. Zie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Augmented_reality
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dat je dan bijvoorbeeld Katja Schuurman in die driedimensionale fantasiewereld kunt projecteren. Mmm, klinkt goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-D
kijken naar een lava-lamp.

ik denk dat eerst de computer wordt uitgebreid.
: stemfunctie , praatfunctie , unieke dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nee, die stem en praatfunctie is al uitgevonden, hoor.
Nog niet zo heel perfect, maar toch...
Zoals skusme al aangaf:

Augmented Reality. Logisch aftreksel (pun intended) daarvan wordt dan denk ik Augmented Realistic Porn (TM). Ik denk dat je daar na het lezen van het artikel in de bron wel een voorstelling bij kan maken. :)

Dan voor het iets minder frequente vermaak:
Ruimtereizen voor de middenklasse.

De komst van kwantumcomputers (zie tweede bron) zou ook wel eens een revolutie teweeg kunnen brengen. Jammergenoeg ben ik te weinig visionair om daar creatieve ideeën voor te verzinnen. Misschien dat anderen daar nog creatieve ideeën voor hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tv telefoon.......gewoon op je huistelefoon.met elkaar bellen en elkaar zien jaja ik weet het via internet kan het maar ik bedoel dus gewoon tv telefoon..op je huistelefoon.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat willen we al 50 jaar niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit niemand op te wachten lijkt mij ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wrom niet?
Je SMS't vanaf je werk je boodschappenlijst naar je PC thuis. Deze berekent wat je echt nodig hebt a.d.h.v. de bluetooth verbinding met je koelkast/diepvries. Daarna zendt deze een e-mail naar de leverancier. Als je thuiskomt staan je boodschappen klaar.

M.a.w. ik denk dat er niet snel iets nieuws komt, maar we gaan het e.e.a. aan technieken gecombineerd zien en daar wordt een nieuw technologisch etiket opgeplakt. In dit geval zoiets als "Appie on demand".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mogelijkheden zijn denk ik oneindig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vliegende auto's die 2600 km/u gaan , aangedreven op zonne-energie .
Uurtje vliegen naar Malta !