Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Een advertentie is een onderdeel van reclame.
Reclame is een verzamelnaam voor alles wat je doet om je doelgroep te bereiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu ben ik benieuwd naar waarom ik een - heb gekregen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet van mij hoor~!
Rieneke1
13 jaar geleden
c+

Andere antwoorden (3)

Reclame is een vorm van communicatie met het doel potentiële klanten over te halen tot aanschaf van producten en diensten.

Een advertentie is een publicatie die bedoeld is de lezer ervan te verleiden tot een bepaalde actie, zoals het kopen van een product

Een advertentie is dus een vorm van reclame.
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reclame heeft niet altijd het doel om een potentiële klant over te halen tot het aanschaffen van een product of dienst. Soms puur om iets onder de aandacht te brengen.
Een advertentie is in elk geval schriftelijke. Reclame kan ook auditief (radio) of audiovisueel (televisie, internet) zijn. In tijdschriften en kranten staan ook wel advertenties die niet alleen reclame bevatten, maar ook of alleen maar informatie geven. Reclame is echt alleen om iets te promoten. Je kunt ook een advertentie plaatsen om personeel te zoeken; dat is dus geen reclame.

Toegevoegd na 46 seconden:
schriftelijke = schriftelijk.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Graag zou ik vernemen wat de reden is dat dit antwoord niet waardevol wordt gevonden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vast weer een minukel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ten compensatie
Reclame kan van alles zijn.. zoals een filmpje, poster etc.
Advertentie ook.. bijvoorbeeld een rouwadvertentie..

Daar tussen zitten wel verschillen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding