Kan ik maatschappelijke stage op een kinderboerderij doen???

Volgend schooljaar moet ik maatschappelijke stage lopen. Dat wil ik samen met een vriendin doen. We weten alleen niet echt waar!! We doen het liefste iets met dieren. Iets van een kinderboerderij of asiel ofzo. We wonen in Rotterdam. Ieder antwoord is welkom!! Alvast Bedankt!!
M.v.g. Kippetje en Vriendin van Kippetje.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja hoor, dat mag op een kinderboerderij. Een asiel is ook leuk om te werken. Als jullie samen één stageplek willen, dan moet je dat op tijd bespreken, anders zou het wel eens te laat kunnen zijn.

ja, ik heb zelf ook mijn stage gedaan daar maar het was wel zwaar werk je kan beter naar een bejaardehuis gaan

Bronnen:
...

Hey kippies, Als je bij een bedrijf/organisatie waarmee school geen contract heeft je MS mag lopen, dan mag je dat zelf uitzoeken. Zou ik er vroeg genoeg achteraan gaan om iets leuks te vinden. Vraag bij maneges, asiels, kinderboerderijen. Vooral bij de laatste is vaak behoefte aan wat extra helpende handen. Kijk met google en dan vind je best wat. Zelf even actief aan het werk. En anders bij verzorgingstehuizen bijvoorbeeld. Altijd fijn, wat extra hulp.

ja hoor je mag dat als maatschappelijke stage doen. je mag alleen geen geld ontvangen voor het werk dat je verricht, dan is het geen maatschappelijke stage meer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100