Op de achterkant van personenauto zag ik de letters DB .Wie kan me zeggen wat deze betekenen?

Deze letters stonden in een ovaal / rond , zoals je ook ziet bij mensen die een speldje dragen om te laten weten dat ze slechthorend zijn.

13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Wellicht staan die letters voor "dichtbij". Met de bedoeling jou te waarschuwen dat je bijna aan het bumperkleven bent - omdat je die letters niet had kunnen lezen bij voldoende afstand houden.
adriana
13 jaar geleden
"wanneer u dit kunt lezen , dan rijdt u te dichtbij ", deze tekst zie je ook wel op auto"s maar dat bedoelde ik niet.

Het beste antwoord

Ik vond op onderstaande links wel zo'n sticker. Dan zou het Daytona Beach beteken. Iets Amerikaans dus. Maar is denk ik niet iets wat je zou moeten weten zoals SH Slechthorend betekend.