Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (9)

Uitzendburo's niet meegeteld?
Ik ben 48 jaar en inmiddels aan mijn 8e werkgever toe want ben weer aan het solliciteren.. ik denk dat er veel van afhangt hoe belangrijk je de kwaliteit van je werk vind...en of je durft te switchen als het niet meer bevalt.. en dan heb je natuurlijk ook de carriere makers die als een speer kunnen gaan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het net voor mezelf even nageteld.
Ben 12 keer van baan veranderd totnutoe.
Ben begin 50. Mijn schoonvader heeft zijn hele leven bij een baas gewerkt. Hij is nu 75.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder het uitzendwerk heb ik na 4 werkgevers beloten om maar voor mezelf te beginnen. Aangezien ik daar voortdurend mee bots...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er aan hoe groot het bedrijf is waarvoor je werkt.
Ik kan 10 keer van baan, of zelfs van carriëre veranderen bij dezelfde werkgever.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ongeveer 38 jaar gewerkt en ben 9 keer veranderd van werkgever. Bij mijn laatste werkgever heb ik 22 jaar gewerkt, dus het wisselen kwam vooral in het begin voor. Totdat ik m'n plek gevonden had, zeg maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk bij een grote multinational, je kan daar switchen naar believen als je dat wil in nederland en buitenland, en alle type afdelingen: research, HR, marketing, produktie.... Dan heb je maar 1 werkgever nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger kreeg je na één keer solliciteren meteen een vast contract aangeboden en kon je dienstjaren opbouwen, waardoor je minder snel van werkgever veranderde.

Tegenwoordig is dat wel anders met contracten voor een bepaalde periode. Dat betekent vaak: einde contract, nieuwe baan zoeken.

Ik heb zelf vier werkgevers gehad, maar bij de laatste wel 32 jaar volgehouden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn mannetje heeft 39 !!jaar een baas gehad. Nu ben ik het :))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn carriere is iets eerder geeindigd dan gepland, maar ik werkte bij een multinational. Binnen dit bedrijf ben ik een keer of 6 van functie/afdeling gewisseld. Maar de werkgever bleef constant dezelfde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding