Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet je doen als je je aanmeld voor 2 verschillende scholen maar ze je allebei nie nodig hebben

ik vind dat altijd zooo eng

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kimath
14 jaar geleden
je bedoeld dus dat beide scholen je niet aannemen? Ik weet niet over wat voor opleiding het gaat, maar als ze je niet aannemen moet je gewoon nog eens proberen bij een andere school. Niks engs aan, later in het leven ga je dat nog vaak meemaken bij sollicitaties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We are the knights who say NIE!
http://www.youtube.com/watch?v=bIV4KLCmJ98

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Gewoon 1 afzeggen. Je zit er toch niet aan vast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
tweety bedoelt volgens mij; wat moet je doen als je door geen van beide scholen aangenomen wordt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, ik heb de NIE over het hoofd gezien, maar daarmee is de vraag toch academisch geworden?
afzeggen! dat is de enigste reden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vraag is wat onduidelijk.
Als je bedoelt dat je door beide scholen aangenomen wordt, dan kun je er altijd nog een afzeggen.
Als je bedoelt dat allebei de scholen je NIET hebben aangenomen, dan zul je op zoek moeten gaan naar een andere school.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies! +
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing