wat is 2e kamer in het engels?

Voor engels moeten we weten hoe je de 2e kamer in het engels verwoord.
x

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.6K

Antwoorden (5)

House of Representatives of the Netherlands
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje lastig, want het politieke systeem is in veel engelstalige landen heel antwoord. Een redelijke vertaling is in mijn ogen the House of Representatives
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de Engelsen het hebben over de Nederlandse tweede kamer, dan noemen ze dat "House of Representatives of the Netherlands".
Hebben ze het over hun eigen tweede kamer, dan is dat het "Lower house".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NL: Tweede Kamer, Tweede Kamer (NL
EN: Lower House

Politiek, organisatie en bestuur
NL: Tweede Kamer, Huis van Afgevaardigden
EN: Chamber of Deputies

NL: Tweede Kamer, TK
EN: House of Commons, HC
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The seconde room