Is het mogelijk een wereldzegel binnen Nederland te gebruiken?

Ik heb momenteel alleen wereldzegels thuisliggen en moet een brief versturen binnen Nederland. Is dit wellicht mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
21.4K

Het beste antwoord

Dat kan, het gaat namelijk om de waarde van de zegel. Dus een normale postzegel heeft op dit moment een waarde van 50 eurocent (per 1 januari 54 eurocent), dan dien je een poststuk (tot 20 gram) te versturen met een postzegel met tenminste deze waarde.

Een wereldzegel kent een hogere waarde, waardoor het prima kan om deze zegel te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Lijkt mij wel, je betaald alleen meer geld ervoor.
Je kan nu ook nog naar de plaatselijke winkel en snel een postzegel kopen :)

Fijne dagen

Gr.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor dat kan.

Wel zonde want de wereldzegel is meer waard dan nodig.