Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan de mens de aarde opblazen?

dus of de mens in staat is om met zijn wapens de aarde op te blazen en er niets mee van over is los van wat rond vliegend puin in de ruimte.

kan de mens dat en zo ja met welke bom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Ik denk niet de hele aarde opblazen. Maar met een atoombom of kernbom kunnen ze wel een heleboel vernietigen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan niet. Zelfs als alle bommen tegelijkterij afgaan is dat bij lange na niet genoeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan.
Maar met welke bom? Dat weet ik niet. Het kan wel met een heleboel kernbommen of zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongeacht het antwoord hoop ik niet dat iemand het gaat proberen want de schade zou in ieder geval aanzienlijk zijn. Ik denk overigens niet dat het mogelijk is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je 't over een vernietiging à la de planeet Alderaan in Episode IV: A New Hope? Dit is onmogelijk, mààr bij een eventuele kernoorlog of iets dergelijks zou de planeet Aarde wel onmiddellijk onleefbaar worden voor de meeste aardse organismen, de mensheid inbegrepen. Kakkerlakken zouden echter volgens sommige bronnen wél kunnen overleven.

Toegevoegd na 57 seconden:
"Episode IV: A New Hope"

...van Star Wars uiteraard :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Britten zeggen dat zij in bezit zijn van een doomsday bom een als Engeland kapot ofso gaat willen ze die bom late ontploffen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gat boren van net boven de magma, alle kernbommem die er zijn ingooien, en af laten gaan net voordat de aardkorst smelt. Als je dt aan 4 kanten doet, Zal er niet veel meer van ons over zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met alle actieve kernbommen die er inde koude oorlog waren kon de gehele wereldbevolking worden uitgeroeid, maar de aarde opblazen wordt lastiger...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee mAar er kan wel een groot gat in de ozonlaag onstAan dan heb je wel probleem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding