Kan je als consument retourenveloppen kopen en versturen?

Voor mijn scriptie wil ik bedrijven schriftelijk benaderen met een retourenvelop. Of in ieder geval zo, dat ze er niets voor hoeven te betalen of moeite voor hoeven doen wanneer ze hun antwoord terug willen sturen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

sluit gewoon een retour envelop in geadresseerd aan
jezelf en voorzien van frankering voor 20-50 gr.

benodigd:
blanco retourenveloppen
stickervel waar je je eigen adres op print
postzegels voor 20-50 gr frankering
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor een éénmalige mailing is het het handigst om gewoon een gefrankeerde envelop mee te sturen, dus een envelop met postzegel.
bamibal