Waarom is het blog http://hetuurvandewaarheid.wordpress.com/author/hetuurvandewaarheid/ offline gehaald?

Met regelmaat keek ik op dit blog en vandaag kwam ik erachter dat de blog offline is gehaald. Nu wordt er beweerd dat de voorwaarden van wordpress geschonden zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hallo,

Na een week van stress, en denken over hoe we nu verder gaan, is hetuurvandewaarheid inmiddels weer online. Als je teveel waarheid bijeen brengt op 1 blog krijg je dit soort dingen. Dit was alleen maar mogelijk omdat er gebruikt werd gemaakt van een gratis blog, waardoor je afhankelijk bent van hun huisregels. Die huisregels had ik schijnbaar geschonden waardoor de blog verwijdert werd.

Ik heb nu dus m`n eigen domein geregeld, maar helaas is er bij het overzetten van de artikelen, iets misgegaan. De site is al wel te bezichtigen, echter werken alle filmpjes die erin verwerkt zaten niet meer. Ik sta nu dus voor de opgave om eventjes 500 artikelen 1 voor 1 na te zien om de ingeslopen foutjes te kunnen herstellen. Daarnaast is er ook iets verkeerd gegaan met de bestaande rubrieken, waardoor het op het moment nogal onoverzichtelijk geworden is.

daarvoor mijn excuses, er wordt echter hard aan gewerkt. U zult echter begrijpen dat het 1 voor 1 nazien van 500 artikelen nogal wat tijd vergt, en hoop op jullie begrip daarvoor.

www.hetuurvandewaarheid.info

MvG
René
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zou je het beste bij Wordpress kunnen navragen.