Hoe kom ik erachter wat er aan de hand was?

Gisteravond is er iets gebeurd op de Aelbrechtskade in Rotterdam, waardoor het verkeer volledig geblokkeerd werd. Het leek erop dat er een vrachtwagen overdwars over de weg stond. Ik heb al zitten zoeken, maar kan nergens een bericht vinden over wat er aan de hand was. Waar zou ik dit kunnen vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Twitter wil ook nog wel eens uitkomst bieden.

Als ik het goed begrijp was het in dit geval een mislukte poging van een vrachtwagenchauffeur om te keren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De lokale radiozender/krant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jijk hier maar enns, ik ben niet zo bekend in Rotterdam

http://www.p2000zhz-rr.nl/p2000-ggd-rotterdam-rijnmond.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je iets op internet vinden, de website van een lokale zender.