was nostradaumus echt een dichter of charlatan..die toevallig dingen heeft opgeschreven die op verschillende manieren kunnen uitgelegd worden

nostradamus voorspeller , edgar case voorspeller hoor je nooit wat van ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nostradamus schreef alsof hij onder invloed was, je kunt mits een beetje zoeken altijd een zin vinden waarmee je kunt aantonen dat Nostradamus correct voorspelde. Met nog meer gemak vind je zinnen waarmee je kunt aantonen dat Nostradamus er mijlen naast zat. Nostradamus is net zoals alle voorspellers: bedrog en oplichterij. Niemand kan de toekomst voorspellen, want niemand heeft alle nodige info uit verleden en heden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nostradamus....Ik denk dat het hetzelfde is als met een geloof, je geloofd het of je geloofd het niet.
Wanneer je er wel in geloofd, dan zie je meer goed voorspelde dingen, en geloof je er niet in, dan zie je de dingen waar hij behoorlijk naast zat. en lag je om dat wat "toevallig"lijkt alsof hij het aan zag komen.... Ik denk idd dat hij een manier van schrijven had, die op verschillende manieren uitgelegd kunnen worden. Fabeltjes dus.....

Toegevoegd na 2 minuten:
ff foutje... en LACH je, om dat wat "toevallig" lijkt alsof hij het aan zag komen.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft dingen geschreven/voorspeld die op vele verschillende manieren zijn te interpreteren waardoor een aantal van die voorspellingen ook dus zijn uitgekomen of lijken te zijn uitgekomen.