Had een land als N-Korea al niet veel eerder op de terrorismelijst moeten komen te staan?

Persoonlijk vind ik het vrij verontrustend dat een land als n-k een kernproef doet...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ze zijn er net vanaf sinds 2008....tijdje relatief rustig geweest en nu halen ze weer streken uit...maar ja wat doe je eraan, zou die lijst veel verschil maken? Denk het niet....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleen deden ze al kernproeven sinds 2006
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarom stonden ze ook op die lijst, waarschijnlijk wilde de VN in 2008 NKorea tegemoet komen door ze van de lijst af te halen, helaas heeft het niets geholpen dus.
Als toevoeging op bovenstaande antwoord:
Ze waren van de lijst gehaald in ruil dat ze inspecties toelieten op hun kerncentrales. En zouden stoppen met het ontwikkeling van een atoombom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou eigenlijk niet. Ze doen toch niet aan terrorisme?

Toegevoegd op 07-06-2009 19:56:45
Dan zou elk land met kernwapens erop moeten staan. Nee wat mij betreft komen ze op een andere lijst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals?
Een land als n-k heeft helemaal niets.
Er valt geen handel mee te drijven, ze hebben geen olie. Het is een land dat puur door 1 man word geleid. Erg gevaarlijk als ze een kernwapen hebben...
Noord Korea hoort daar niet in thuis, Amerika hoort thuis op de terrorisme lijst...
De bankiers hebben toch alle banken opgeblazen laatst nog...

En Guantanamo-bay? Dat doen toch alleen maar terroristen zo...

Als jij het verontrustend vind, dan praat je de amerikanen na... Maar die hebben het al zo vaak herhaald, dan is het dus bij jou al waarheid geworden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet helemaal eens met je antwoord, wel even die -1 recht trekken :)