De colruyt in de Koning Leopoldlaan 37.
Bij centerparcs hebben ze meestal ook een supermarkt, mocht je toch wat vergeten zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
is ongeveer 3 km verwijderd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even google maps op vossenmeren laten zoeken en dan op supermarkten zoeken. Je ziet dan alle supermarkten in de buurt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Jumbo; dorpstraat in Luyksgestel. Veel Belgen gaan daar zelf ook boodschappen doen (is net over de grens). Als je de andere kant op gaat (centrum van Lommel, België) vind je inderdaad bijv. de Colruyt.

De Jumbo is in ieder geval de grootste aanrader! Fijne vakantie!