Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Van ons allemaal!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Van niemand.
Tenzij er natuurlijk ooit iets of iemand uit het heelal komt die kan aantonen dat hij/zij/het de eigenaar is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van degene die het meeste wapens en macht heeft om zijn/haar claim te bekrachtigen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals de scene al zong :iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen {dus ook het heelal hoort daarbij}
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bezit is altijd aan degene die het eigendom af kan dwingen.

Dus wie zijn claim afdoende met macht kan ondersteunen is eigenaar van het heelal. Voorlopig is dat nog niemand

Toegevoegd na 42 seconden:
(voor zover wij weten)
(Lees meer...)
14 jaar geleden
jij kan nog bezit op het heelal afdwingen of het als bezit toekennen. ik hou het erop dat niemand hierop aansperaak kan maken, behalve garfinkel of mickey mouse
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het heelal heeft geen eigenaar

Toegevoegd na 4 minuten:
waarom zou iemand het heelal kopen of claimen ?
alleen om geld of macht ..of gewoon voor de lol ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het heelal is van de gene die het gemaakt heeft,of die het heeft laten onstaan. Ik denk dat de gene die het gemaakt heeft niet belangrijk vind om zijn eigen eigendom op te eisen,dat zou een teken van zwakte zijn want hij weet dat niemand het van hem kan afpakken.

Als je dat kan maken,wie kan jou dan zeggen wat je moet doen,of wat het beste is om te doen.

Zo denk ik er over
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van iedereen. Net als dat alles op deze planeet ook van iedereen is. Beetje jammer dat iedereen maar vindt dat het van hem of haar is. Met hun hekken en muren. katten en vogels uit de tuin jagen want het is van hun... (vinden zij)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heelal is in ieder geval niet van iedereen. Hier op aarde kom je op sommige plaatsen al niet zonder visum en dan zijn er nog gebieden waar je nooit mag komen.
Ach we zullen als simpele zielen hier op aarde wel nooit weten welke intelligente levensvorm ergens in het heelal een eigendomscertificaat van het heelal heeft liggen. Maar dan moet deze natuurlijk wel juridisch erkend zijn. Anders telt het niet.
En van wie is de lucht die we inademen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing