Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

vanaf je 15de mag je werken, waarom moet je dan voor veel dingen zoals een telefoon abonnement 18 zijn?

je hebt toch een vast inkomen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen idee. Soms zijn mensen echt niet logisch hè?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

onder de 18 ben je minderjarig en vanaf 18 jaar hoor je bij de volwassenen...en moet je ook de verantwoordelijkheid dragen ervoor...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat je voor een abbonment een contract aangaat waarbij je elke maand een bedrag betaald.Daar voor hebben ze vastgesteld dat je 18 moet zijn.Hetzelfde geldt voor het halen van je rijbewijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vanaf je 18e zou je verantwoordelijk genoeg moeten zijn om een dergelijke overeenkomst aan te gaan. Vanaf je 18e ben je voor de wet meerderjarig en daarmee tekenbevoegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
maar ik heb vaak genoeg getekend voor een bezorgd pakketje of mn bankrekening
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Officieel gezien ben je pas vanaf je 18e tekenbevoegd. Voor die tijd moeten je ouders dit soort dingen voor je doen (nogmaals: officieel gezien); een postbode zal er niet zo moeilijk over doen, van de bank had ik anders verwacht. Ik weet dat toen ik mijn bankrekening opende mijn moeder moest tekenen omdat ik nog geen 18 was.
O. a. omdat in de praktijk is gebleken dat heel veel 15-jarigen heel goed in staat blijken te zijn om meer geld uit te geven aan telefoneren dan er met hun "vaste inkomen " binnen komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing